Finansklagenemnda lanserer nye, brukervennlige nettsider
Finansklagenemnda har nå lansert sine nye nettsider, med et moderne og rent design som gjør det enklere for brukerne å finne informasjon og sende inn klager.

De nye sidene er utviklet med fokus på brukervennlighet og universell utforming, slik at de er tilgjengelige for alle, uansett behov.
Blant de viktigste forbedringene er en mer intuitiv navigasjon, bedre strukturert innhold og en tydeligere klageprosess. I tillegg er nettsiden nå fullt responsiv, slik at den fungerer like godt på mobil, nettbrett og PC.
Vi ønsker at alle skal ha enkel tilgang til våre tjenester, og derfor har vi lagt stor vekt på tilgjengelighet og brukervennlighet i utviklingen av de nye nettsidene
Den oppgraderte nettsiden er nå tilgjengelig på finkn.no, og Finansklagenemnda håper at både forbrukere og finansforetak vil oppleve en mer effektiv og oversiktlig tjeneste.
Siste nyheter
Aktuelle saker fra Finansklagenemnda
- Bank og finans
Vipps fikk ikke medhold i krav om tilbakebetaling etter «muldyrvirksomhet»
En kunde som hadde opptrådt som «muldyr» i en svindelsak, ble møtt med krav om tilbakebetaling fra Vipps for å beholde kundeforholdet.
- Forsikring
- Yrkesskade
Skade etter fotball i hodet – arbeidsulykke?
Nemnda har tatt stilling til om en fotballspiller som fikk ballen i hodet var utsatt for en arbeidsulykke.
- Forsikring
- Livs- og uføreforsikring
Tidligere samboer nektet å si opp livsforsikring
En kvinne fikk medhold i at en livsforsikring tegnet av hennes tidligere samboer på hennes liv var ugyldig.