Hopp til hovedinnhold

Kontakt oss

Har du spørsmål eller trenger hjelp? Under finner du informasjon om hvordan du kommer i kontakt med oss.

Spørsmål om registrert klagesak?

Har du spørsmål som gjelder en konkret klagesak, skal du bruke Min sak. Hvis du ikke har elektronisk kommunikasjon via Min sak, kan du kontakte oss på telefon mellom kl. 13 og 15 på hverdager (inkassosaker: kun på tirsdager).

OBS! Personopplysninger og annen taushetsbelagt informasjon skal ikke formidles i kontaktskjema. Benytt Min sak for henvendelser som dreier seg om en bestemt sak.

FinKN holder stengt torsdag 4.9 og fredag 5.9 grunnet internt arrangement.

Spørsmål

Se vår oversikt over vanlige spørsmål og svar

For spørsmål direkte knyttet til en av våre løsninger (Foretaksportalen, klageskjemaet eller Min sak), logg inn i den aktuelle løsningen og klikk på "Hjelp" øverst til høyre på siden.