Viktig melding!

Publisert 12.03.2020

(Oppdatert 01.04.2020) På grunn av situasjonen med Korona-smitte, har vi begrenset kapasitet. Dette medfører noen endringer i vår drift.

  • Vi har svært begrenset kapasitet på telefon, og kan derfor ikke svare på generelle spørsmål. Har du spørsmål som gjelder reiseforsikring og Korona – ta kontakt med ditt forsikringsselskap.
     
  • Har du spørsmål som gjelder en konkret klagesak, ber vi om at du sender oss en e-post - eller bruker "Min Sak" dersom du har sendt inn klage ved pålogging via ID-porten (Bank-ID). 
     
  • Alle våre klagefrister løper som normalt. Dette inkluderer selskapenes frist for å ikke akseptere nemndas og sekretariatets avgjørelser.
      
  • Våre lokaler er stengt for besøkende inntil videre.

Som en følge av den nåværende situasjonen må det dessverre påregnes at saksbehandlingstiden vil øke. Vi beklager dette.

Oppdatert 01.04.2020: Ettersom vi i et stort antall saker ikke har mottatt svar fra selskapene innenfor de normale fristene, varsler vi her om at de normale purrerutinene blir innført igjen etter påske.

Gå til toppen