Viktig melding!

Publisert 30.04.2020

(Oppdatert 30.04.2020) På grunn av situasjonen med Korona-smitte, har vi begrenset kapasitet. Dette medfører noen endringer i vår drift.

  • Vi har svært begrenset kapasitet på telefon, og kan derfor bare i begrenset grad svare på generelle spørsmål. Har du spørsmål som gjelder reiseforsikring og Korona – ta kontakt med ditt forsikringsselskap.
     
  • Har du spørsmål som gjelder en konkret klagesak, ber vi om at du sender oss en e-post - eller bruker "Min Sak" dersom du har sendt inn klage ved pålogging via ID-porten (Bank-ID). 
     
  • Alle våre klagefrister løper som normalt. Dette inkluderer selskapenes frist for å ikke akseptere nemndas og sekretariatets avgjørelser.
      
  • Våre lokaler er stengt for besøkende inntil videre. 
     

Finansklagenemnda har for tiden lang saksbehandlingstid. Dette skyldes bl.a. stor saksmengde, samt begrenset kapasitet som en følge av myndighetenes restriksjoner for å begrense spredningen av Covid-19. Vi jobber med å redusere saksbehandlingstiden, men vi kan dessverre ikke oppgi forventet saksbehandlingstid i den enkelte sak.

Vi beklager dette.

Gå til toppen