Min sak
Forutsetningen for tilgang til Min sak er at du har sendt oss en klage via elektronisk klageskjema på vår nettside, og at du da logget inn ved bruk av ID-porten (BankID).
Har du sendt oss en klage via klageskjema uten innlogging ved bruk av ID-porten, via brevpost eller e-post, vil du ikke ha tilgang til Min sak. Det lar seg ikke gjøre å opprette tilgang til Min sak i ettertid.
MERK
Min sak er en digital postkasse, og tilgang til postkassen lukkes 90 dager etter at saken avsluttes ved FinKN. Vi anbefaler derfor at du laster ned dokumentene i saken til ditt eget område, slik at du har tilgang til disse også etter at postkassen er lukket.
Følgende filtyper kan lastes opp i Min sak:
.3gp, .avi, .bmp, .doc, .docx, .gif, .jpeg, .jpg, .m4a, .mov, .mp3, .mp4, .odt, .ogg, .pdf, .png, .rtf, .tif, .tiff, .txt, .wav, .wma og .wmv.
Andre filtyper må konverteres før opplasting.
Dersom du har problemer med innlogging til Min sak – eller du får problemer med å lese/sende brev i Min sak, send e-post til feilmelding@finkn.no og vi skal forsøke å hjelpe deg så raskt vi kan. Det er fint om du i meldingen til oss sier litt om hva som er problemet hos deg, hva slags enhet (PC, Mac, nettbrett, smartphone) og nettleser du bruker.
Merk! Hvis du bruker mobile enheter som mobiltelefon eller nettbrett, må du tillate pop-up-vinduer i nettleser for å få åpnet dokumenter i Min sak.